Одредбом члана 4. Правилника дефинисани су облици сталног стручног усавршавања које предузима установа у оквиру својих развојних активности:
– извођење угледних часова,
-излагање на састанцима стручних органа,
-приказ књиге, приручника, дидактичког материјала, стручног чланка,
-различите врсте истраживања,
-студијскa путовања и стручне посете,
-остваривањем истраживања пројекта и програма …
УГЛЕДНИ ЧАС – ИЗВЕШТАЈ |
||||||||||||||
Предавач | ||||||||||||||
Асистент – помоћник | ||||||||||||||
Датум, час у распореду |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||
|
||||||||||||||
Предмет и разред | ||||||||||||||
Наставна тема | ||||||||||||||
Наставна јединица | ||||||||||||||
Врста часа |
|
|||||||||||||
Присутни наставници и стручни сарадници
1. | 2. | 3. | ||
4. | 5. | 6. |
Самопроцена часа
Изјава |
не |
делимично |
потпуно |
Писана припрема комплетна, јасно дефинисана |
|
|
|
Циљ јасно истакнут |
|
|
|
Садржај јасно, разумљиво и исправно изложен |
|
|
|
Методе, облици рада и наставна средства добро одабрани |
|
|
|
Задаци / питања добро одабрани |
|
|
|
Излагање прилагођено узрасту и могућностима ученика |
|
|
|
Вербална и невербална комуникација примерена |
|
|
|
Атмосфера на часу продуктивна и подстицајна |
|
|
|
Ученици активни и мотивисани |
|
|
|
Време на часу ефикасно искоришћено |
|
|
|
Исходи часа остварени |
|
|
|
Општи утисак о часу повољан |
|
|
|
Шта је било добро, шта се може поправити
УГЛЕДНИ ЧАС – ПРАЋЕЊЕ |
|||||||||||||||
Наставник / стручни сардник на часу | |||||||||||||||
Предавач | |||||||||||||||
Асистент – помоћник | |||||||||||||||
Датум, час у распореду |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||||
|
|||||||||||||||
Образовни профил | |||||||||||||||
Предмет и разред | |||||||||||||||
Наставна тема | |||||||||||||||
Наставна јединица | |||||||||||||||
Врста часа |
|
||||||||||||||
Процена часа
Изјава |
не |
делимично |
потпуно |
Писана припрема комплетна, јасно дефинисана |
|
|
|
Циљ јасно истакнут |
|
|
|
Садржај јасно, разумљиво и исправно изложен |
|
|
|
Методе, облици рада и наставна средства добро одабрани |
|
|
|
Задаци / питања добро одабрани |
|
|
|
Излагање прилагођено узрасту и могућностима ученика |
|
|
|
Вербална и невербална комуникација примерена |
|
|
|
Атмосфера на часу продуктивна и подстицајна |
|
|
|
Ученици активни и мотивисани |
|
|
|
Време на часу ефикасно искоришћено |
|
|
|
Исходи часа остварени |
|
|
|
Општи утисак о часу повољан |
|
|
|
Шта бих могао применити на свом часу
|
|
|
место и датум |
|
потпис наставника / стручног сарадника |
НАЈАВА УГЛЕДНИХ ЧАСОВА
Предавач и асистент | |||||||||||||||||||
Датум, час у распореду |
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||||||||
|
|||||||||||||||||||
Предмет и разред | |||||||||||||||||||
Наставна јединица | |||||||||||||||||||
Врста часа |
|
||||||||||||||||||
Наставници и стручни сарадници који желе да прате час | |||||||||||||||||||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | ||||||||||||||
7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | ||||||||||||||